Ten pakiet zawiera innowacyjny elektroniczny wabik dźwiękowy FOXPRO X360, potężny sztucer z zamkiem dźwigniowym Moradi Model 1894 i elegancki łuk refleksyjny Stenberg Takedown – idealny zestaw broni i wyposażenia, by skutecznie zasadzić się na zwierzynę w dziczy. Elektroniczny wabik dźwiękowy FOXPRO X360 Zyskaj przewagę z FOXPRO X360 – zaawansowanym wabikiem dźwiękowym, wyposażonym w pilot zdalnego sterowania i rozległą bibliotekę dźwięków do wabienia ponad 60 różnych gatunków w grze przy użyciu realistycznych odgłosów zwierząt. Wabik FOXPRO X360 wykorzystuje także nowoczesną, licencjonowaną technologię FOXFUSION, która umożliwia wabienie dwóch gatunków zwierząt jednocześnie, oraz FOXBANG, która automatycznie wyłącza wszystkie dźwięki po zarejestrowaniu odgłosu wystrzału. Moradi Model 1894 Zapoznaj się osobiście ze sztucerem Moradi Model 1894. To tutaj klasyczny design i uniwersalna optyka montowana na szynie łączy się z mocą nabojów kalibru .44. Do tego dochodzi nutka współczesnej kompatybilności, dzięki której możesz wykorzystywać tę samą amunicję także w swoim przybocznym rewolwerze. Łuk refleksyjny Stenberg Takedown Poluj na zwierzynę w absolutnej ciszy wraz z łukiem refleksyjnym Stenberg Takedown. Ten łuk na krótkie dystanse charakteryzuje się nieco lżejszym naciągiem w porównaniu z konkurencją oraz doskonałą kontrolą i precyzją, które są kluczowe podczas etycznego polowania.