Doświadcz polowania na zupełnie wyjątkowy sposób. Spektakularny rezerwat łowiecki Sundarpatan, gdzie piękno i eksploracja idą ze sobą w parze, już na ciebie czeka. Jeśli szukasz wyzwania, te tereny łowieckie przypadną ci do gustu. Poznaj nowe oblicze polowania Odkryj całe mnóstwo dzikich zwierząt – niektóre z nich to endemity występujące wyłącznie na tych terenach. Nie przegap rzadkich i niesamowitych gatunków, takich jak barasingi, irbisy śnieżne i pokaźnych rozmiarów tary, znane w tych regionach jako „wielkie okazy”. To tylko niektóre z 13 gatunków zamieszkujących tę krainę różnorodności. Na nizinach musisz zawsze mieć się na baczności. To tu występuje tygrys bengalski, którego samotniczy i nieuchwytny charakter wystawi twoje umiejętności przetrwania na solidną próbę. Ten wielki kot tylko czeka, by zaczaić się na każdego, kto zapuści się na jego terytorium, więc wyzwanie jest proste – poluj albo zostań ofiarą… Przekraczaj wyjątkowe granice Wykorzystaj okazję, by zapolować w nieoczywistych miejscach, gdzie życie jest codzienną walką o przetrwanie. Wybierz się na pokryte śniegiem granie górzystego regionu, odwiedź niesamowity las rododendronowy w regionie pagórkowatym albo przedzieraj się przez bujne lasy damarzykowe skąpane w tropikalnym klimacie regionu nizinnego. Różnorodność i odmienność to cechy charakterystyczne Sundarpatanu. Rozmiar tego miejsca z pewnością będzie zaskoczeniem nawet dla najbardziej zaprawionych myśliwych. Odkryj inną kulturę i poznaj nowe zwyczaje Sundarpatan daje doskonałą okazję, by odkryć bogactwo środowiska naturalnego Nepalu. Wraz z miejscowymi ekspertami i strażnikami przetestujesz swoje umiejętności łowieckie. Jednak polowanie to nie wszystko – czekają na ciebie też misje związane z rolnictwem, fotografią i naprawianiem, dzięki którym przyczynisz się do rozwoju rezerwatu. Wyrusz na polowanie z zabytkowym sztucerem Gandhare Sztucer Gandhare, który powstał pod koniec XIX wieku i pierwotnie był ładowany odtylcowo, jest świadectwem nepalskiej innowacyjności, zarówno w sferze wojskowej, jak i myśliwskiej. Ten ręcznie wykonany, jednostrzałowy sztucer o dużym kalibrze symbolizuje ważny rozdział w historii Nepalu, więc dobrze go wykorzystaj.