Polowanie z zachowaniem maksymalnej dyskrecji stało się właśnie łatwiejsze dzięki najnowszemu wyposażeniu z pakietu „Hight-Tech Hunting Pack”. Lornetka noktowizyjna 8X50 Obserwuj, jak rezerwat budzi się nocą do życia, spoglądając przez tę lornetkę noktowizyjną, która zwiększa widoczność i kontrast w ciemności, nie wpływając przy tym na percepcję głębi ani kształty obiektów. Od największych drapieżników po najmniejsze, ledwie dostrzegalne zdobycze – przed twoim wzrokiem nic się nie ukryje. Luneta noktowizyjna GenZero 1-4x20: GenZero 1-4x20 to niewielka luneta noktowizyjna z wysokiej jakości wzmacniaczem obrazu i wodoszczelną komorą baterii, pozwalająca zobaczyć nocą wszystko to, czego gołym okiem dostrzec nie sposób. Całości dopełnia iluminator podczerwieni dalekiego zasięgu, dzięki któremu namierzysz cel z bezpiecznej odległości – uważaj jednak, bo na skuteczność tej technologii niekorzystnie wpływa mgła i niesprzyjające warunki pogodowe. Łuk Koter CB-65 Koter CB-65 – pod względem osiągów sytuujący się gdzieś między Bearclaw Lite CB-60 a Hawk Edge CB-70 – to wszechstronny łuk kompozytowy, który sprawdza się w każdej sytuacji. Dzięki charakteryzującej go delikatnej równowadze między odrzutem a celnością, najlepiej nadaje się do łowów na zwierzynę średnich rozmiarów, ale z odpowiednimi strzałami może być też skuteczny przeciw zwierzynie mniejszej i dużo większej. Dalmierz łuczniczy Brightsight i świecące strzały: Ten dalmierz rozwiązuje największy problem, z jakim borykają się myśliwi polujący za pomocą łuku – ocenę odległości. Wystarczy nacisnąć odpowiedni przycisk, a Brightsight automatycznie obliczy odległość do celu i wyświetli na nim wirtualny LED-owy punkt, którego nie będzie widzieć nikt poza samym łucznikiem. Dzięki strzałom z migającą na czerwono końcówką z łatwością odnajdziesz nocą cenną zdobycz po oddaniu celnego strzału. A jeśli rannej ofierze uda się uciec, czerwone światło pozwoli ci ją bez problemu namierzyć i dobić. Warianty: Łuk Koter CB-65 jest dostępny w dwóch wersjach: Orpheus i Hephaestus.