Przemierzałeś doliny i wzgórza, sawannę i zamarznięte lasy, a teraz nadszedł czas poznać najnowszy rezerwat w Ameryce Południowej. Parque Fernando poprosił cię o pomoc w przekształceniu dziewiczego kawałka Patagonii w światowej klasy tereny łowieckie. Wędruj po splątanych korzeniach obumarłego lasu, pokonuj bagniska i wzgórza, przemierzaj łąki, budując obozy, domki i przekonując do siebie właścicielkę rezerwatu, Carolinę. Tylko czas pokaże czy uda ci się przekształcić rezerwat w raj dla myśliwych. FAUNA PARQUE FERNANDO Parque Fernando tętni życiem i jest domem dla różnorodnej zwierzyny. Przemierzając rezerwat na pewno zobaczysz wzlatujące cynamonki lub podskakujące antylopy indyjskie. Należy też wspomnieć, że w rezerwacie mieszkają także największe i najbardziej szlachetne odmiany jeleniowatych, na jakie przyjdzie ci polować: mulaki czarnoogonowe, jelenie szlachetne i aksis czytale. Pamiętaj tylko, że nie znajdujesz się na szczycie łańcucha pokarmowego. To miejsce zajmują pumy, a one nie lubią się dzielić. Może uda ci się zobaczyć jak jeden z tych majestatycznych kotów ściga zwierzynę, a jeśli będziesz wyjątkowo cicho, to może nawet zobaczysz, jak taki kot się pożywia. BUJNA FLORA Otoczony wzgórzami Parque Fernando obejmuje różne biomy. Przemierzaj obumarłe lasy, stepy i łąki w poszukiwaniu zwierzyny albo udaj się nad jedno ze spokojnych jezior, których w parku jest całe mnóstwo. MISJE I WIELKOŚĆ MAPY Podobnie jak w przypadku udostępnionych wcześniej rezerwatów, Parque Fernando rozciąga się na obszarze 25 mil kwadratowych (64 kilometrów kwadratowych). Wybór należy do ciebie: możesz zejść z wydeptanych ścieżek i odkrywać tajemnice rezerwatu lub poznać historię, z 16 misjami fabularnymi i 39 misjami pobocznymi. Przez wiele lat Carolina łączyła obowiązki związane z kierowaniem rodziną i prowadzeniem firmy zajmującej się nieruchomościami, ale odbywało się to pewnym kosztem. Choć zawsze brakowało jej czasu, aby zająć się rezerwatem, była jednak zdeterminowana, aby pewnego dnia dokończyć to, co zaczęli wspólnie z Fernando. Ten dzień właśnie nadszedł i ty masz jej pomóc w przemienieniu kawałka dziewiczej Patagonii w park łowiecki światowej klasy. POKAŻ SWOJE UMIEJĘTNOŚCI ŁOWIECKIE Pomóż Carolinie w budowie nowego domku w Parque Fernando i ozdobieniu go kolekcją diamentowych trofeów, po jednym dla każdego gatunku zwierząt występujących w rezerwacie. Możesz też odwiedzić nowoczesną strzelnicę, gdzie sprawdzisz swoje umiejętności. Wypatruj też wyzwań w rezerwacie, które są porozrzucane na całym jego terytorium. DZIELCIE SIĘ WRAŻENIAMI Podobnie jak w przypadku wcześniejszych płatnych DLC, gracz, który nie ma danej zawartości, wciąż może dołączyć bezpłatnie do sesji w Parque Fernando, znajdując graczy, który mają DLC i dołączając do niech. Wybór rywalizacja czy współpraca należy do ciebie. Wszyscy gracze, bez względu na stan posiadania DLC, będą mieli dostępny do kupienia za walutę w grze nowy zestaw ubrań.