The Witness (Świadek)
Budzisz się samotnie na nieznanej wyspie pełnej trudnych i zaskakujących zagadek. Nie pamiętasz kim jesteś ani co Cię tu sprowadza, możesz jednak zrobić jedno — zbadać wyspę w nadziei, że odkryjesz jakieś wskazówki, które pomogą Ci odzyskać pamięć i w jakiś sposób uda Ci się odnaleźć drogę do domu. Witness to gra jednoosobowa w otwartym świecie z mnóstwem lokacji do zbadania i ponad 500 zagadkami do rozwiązania. Ta gra jest wyrazem szacunku dla inteligencji gracza i jego cennego czasu. Nie ma w niej wypełniaczy. Każda z zagadek wnosi do rozgrywki coś nowego. Jest to zatem gra pełna pomysłów.