The Wanderer: Frankenstein's Creature
Graj jako Stworzenie, wędrowiec bez pamięci i przeszłości, dziewiczy duch w całkowicie sfabrykowanym ciele.Aby wykuć przeznaczenie tej sztucznej istoty, która jest nieświadoma zarówno Dobra, jak i Zła, będziesz musiał zbadać rozległy świat i doświadczyć radości i smutku.Mit założycielski dr Frankensteina po raz kolejny objawia się w całej okazałości przez niewinne oczy jego stworzenia.Tysiąc mil od horrorów, oto wrażliwa wędrówka w butach ikony popu.