The Walking Dead: The Complete First Season
Pięcioczęściowa gra osadzona w tym samym świecie, co nagradzana seria Roberta Kirkmana. Wciel się w Lee Everetta, skazańca, który dostał drugą szansę na życie w świecie opanowanym przez nieumarłych. Doświadcz wydarzeń, poznawaj ludzi i odwiedzaj miejsca poprzedzające historię zastępcy szeryfa Ricka Grimesa. Gra dostosowuje się do gracza - Twoje działania, wybory i decyzje wpłyną na to, jak rozegra się cała seria.