The Walking Dead: Season Two
Pobierz Pierwszy odcinek The Walking Dead: Sezon 2, pięcioczęściowej serii, która jest kontynuacją opowieści o Clementine, dziewczynce osieroconej w wyniku apokalipsy nieumarłych. Osamotniona dziewczynka musi nauczyć się sztuki przetrwania w tym niezwykłym świecie. Minęło wiele miesięcy od wydarzeń przedstawionych w Pierwszym sezonie The Walking Dead, a Clementine poszukuje bezpieczeństwa. Ale co może zrobić zwykłe dziecko, by przetrwać w świecie, w którym żywi są tak źli - a czasem gorsi - jak umarli? Jako Clementine stawisz czoła sytuacjom i dylematom, które poddadzą próbie twoje poczucie moralności oraz instynkt przetrwania. Twoje decyzje i działania zmienią twoje otoczenie w tym sequelu Gry Roku 2012.