The Walking Dead: Michonne - Episode 2
Drugi odcinek trzyczęściowej gry osadzonej w tym samym świecie, co nagradzana seria Roberta Kirkmana.Po wydostaniu się z kolonii Monroe, Michonne, Pete i Sam muszą uciekać, by ocalić życia.