The Walking Dead: Michonne - Ep. 1, In Too Deep
The Walking Dead: Michonne - A Telltale Miniseries przedstawia ikoniczną, władającą mieczami postać z bestsellerowego komiksu Roberta Kirkmana. Dręczy ją przeszłość i zmaga się z niewyobrażalną stratą i żalem, a ta historia odsłania przyczyny nieobecności Michonne pomiędzy numerami 126 i 139 komiksu. W trakcie trzech odcinków miniserii gracze dowiedzą się, dlaczego Michonne opuściła Ricka, Ezekiela oraz resztę zaufanej grupy... i dlaczego wróciła.Pobierz Odcinek pierwszy The Walking Dead: Michonne - A Telltale Miniseries, trzyczęściowej gry twórców The Wolf Among Us, The Walking Dead: A Telltale Games Series i Tales from the Borderlands.