The Walking Dead: 400 Days
Ten odcinek DLC Sezonu 1 The Walking Dead, rozgrywający się wokół postoju dla ciężarówek na autostradzie w Georgii, opowiada pięć powiązanych ze sobą historii o przetrwaniu. The Walking Dead: 400 Days oferuje jeszcze więcej horroru i ludzkiego dramatu z nagradzanej serii Roberta Kirkmana i Telltale. Wybory, których dokonałeś w Sezonie 1 odbiją się na historii w 400 Days, a decyzje z 400 Days wpłyną na Sezon 2. Zakup tego DLC wymaga zainstalowanej gry The Walking Dead - Episode 1: A New Day.