The Thaumaturge: Demo
Bohater ze skazą Wiktor Szulski jest taumaturgiem, mistrzem sztuk mistycznych, który potrafi zaglądać do serc i umysłów innych, odkrywając ich najgłębsze emocje, pragnienia i sekrety. Jednak jego moce podsycają również jego wadę dumy, która może dać mu różne możliwości lub prowadzić do negatywnych konsekwencji. Nieznane tajemnice czekają na ujawnienie Żadna tajemnica ani intryga nie jest bezpieczna, gdy w pobliżu znajduje się taumaturg. Twoje unikalne zdolności dadzą ci ogromną przewagę w rozwiązywaniu śledztw detektywistycznych, dostrzeganiu więcej niż przeciętny człowiek, a nawet radzeniu sobie z przestępczym podziemiem. Eksploruj świat za pomocą percepcji Wiktora, poszukując osobistych sekretów ukrytych w przedmiotach, które mogą pokazać prawdziwy przebieg wydarzeń. Poskramianie mitycznych stworzeń Jako taumaturg czerpiesz swoją moc z umiejętności przywoływania salutorów - mistycznych, inspirowanych folklorem demonów, które zamieszkują eteryczną krainę. Wykorzystaj ich moce, aby manipulować wrogami, wpływać na umysły sojuszników i walczyć z przeciwnikami w turowej walce taktycznej. Unikalna walka turowa Zaangażuj się w zaawansowaną, taktyczną walkę z różnymi przeciwnikami - zarówno fizycznymi, jak i bardziej nieuchwytnymi. Zdolności taumaturgiczne Wiktora pozwalają naginać zasady rzeczywistości, przywoływać demony, aby wyzwolić potężne ataki lub zyskać przewagę strategiczną. Bogata galeria postaci Warszawa z początku XX wieku to wielokulturowa metropolia z mieszkańcami z różnych środowisk. Wśród nich spotkasz postacie historyczne, takie jak mnich Rasputin czy car Mikołaj II. W grze poznamy również galerię postaci związanych z burzliwą przeszłością Wiktora, takich jak jego wszechstronnie uzdolniona siostra Ligia czy Abaurcy, przyjaciel z dzieciństwa, który wkroczył na drogę przestępstwa.