The Tenants
Zostań właścicielem nieruchomości i wybuduj swoje mieszkaniowe imperium! Urządzisz swoje mieszkanie dla grupy gamerów czy dla aspirującego muzyka szukającego nowego domu? Jak poradzisz sobie z lokatorami gdy sąsiedzi nie będą mogli już ich znieść i regularnie zaczną wzywać policję? Opiekuj się swoimi lokatorami! Zastanów się dobrze z kim chcesz robić swoje interesy. Reaguj na różnorodne sytuacje… nie wiesz, do czego są zdolni twoi lokatorzy: denerwujący sąsiedzi, pożar w mieszkaniu lub wizyta policji? Przygotuj się na wszystko! Urządzaj po swojemu! Zaprojektuj swoje mieszkanie i zachwyć swoich lokatorów. Pozbądź się starej farby, uporządkuj mieszkanie oraz kup nowe meble. Im lepiej przygotujesz swoje mieszkanie, tym więcej pieniędzy uda Ci się zarobić! Rozbudź swój zmysł przedsiębiorcy! Inwestuj mądrze by zarobić jak najwięcej. Szukaj tanich mieszkań i kup je po okazyjnej cenie! Lubisz ryzykowne inwestycje, które mogą Ci przynieść milionowe zyski? A może wolisz powoli budować swój majątek? Wybór należy do Ciebie! Zbuduj swoje imperium nieruchomości! Zostań właścicielem mieszkania i rozpocznij swoją przygodę w świecie poważnych biznesów. Zostań kowalem swojego losu i przygotuj się na podróż pełną przygód i wielkich pieniędzy!