The Survivalists - Deluxe Edition
Gra The Survivalists to tętniący życiem świat z mnóstwem niespodzianek, tajemnic i niebezpieczeństw — rozgrywka w trybie piaskownicy w uniwersum The Escapists. Walcz o przetrwanie, eksplorując, budując, a nawet szkoląc małpy wraz z trójką znajomych. Przygotuj się na wyprawę w nieznane i zabierz ze sobą grę The Survivalists Deluxe Edition. Zawartość pakietu Deluxe Edition: Gra The Survivalists Pakiet Monkey Business: bądź najmodniejszym rozbitkiem na całej wyspie — wszyscy zzielenieją z zazdrości. W pakiecie w ramach misji pobocznej Box-Ex znajdziesz trzy kapelusze dla gracza i sześć kapeluszy dla małp. Wspólne budowanie, wspólna walka o przetrwanie Czyhające na wyspie niebezpieczeństwa przerastają Twoje możliwości? A może chcesz po prostu podzielić się ze znajomymi zdobytymi umiejętnościami budowniczego? Gra The Survivalists to coś dla Ciebie! Przeżywajcie wspólne przygody, zdobywajcie łupy, handlujcie między sobą i wspólnie walczcie o przetrwanie — możesz eksplorować rajską wyspę w towarzystwie nawet trzech innych rozbitków. Małpowanie Jeśli szukasz budowniczego, drwala czy choćby żołnierza, możesz oswoić i wyszkolić napotykane na wyspie małpy, aby pomagały Ci w codziennych pracach lub w najazdach na obóz fanatyków! System naśladowania przekłada się na ogromną różnorodność funkcji, które mogą wykonywać mali miłośnicy bananów, przy czym zarządzanie działaniami małp jest niezbędne, aby przetrwać wyzwania czekające Cię na wyspie. Zręczne ręce Kluczem do przetrwania jest maksymalne wykorzystanie dostępnych wokół zasobów. Może chodzić o sklecenie prymitywnej siekiery, którą można narąbać drewna, lub o przygotowanie pożywnego owocowego smoothie, aby pozbyć się uczucia głodu. Odkrywaj przepisy, zwiększając liczbę dostępnych rodzajów pożywienia, przedmiotów lub struktur wykonywanych z drewna. Podejmij wyzwanie Szukasz imponującego miecza do powieszenia na ścianie chaty czy może chcesz rozprawić się z nieprzyjaciółmi wkraczającymi na Twój teren? Możliwe, że szukasz jednej z wielu rozsianych po wyspie świątyń. Tak czy inaczej, zdobycie łupu nie będzie łatwe, a do wyprawy po skarby trzeba się porządnie przygotować. Odważysz się dołączyć do grona surwiwalistów?