The Surge: Cutting Edge pack
Odkryj 3 nowe zestawy pancerza oraz niszczycielską broń, będące efektem najbardziej zaawansowanych programów działu B-R korporacji CREO. W wyniku „incydentu” te najnowocześniejsze technologie medyczne, kosmiczne i nanitowe opuściły laboratoria na plecach twoich obłąkanych byłych kolegów. Wyrusz ich śladem przez kompleks CREO, odbierz je przeciwnikom i użyj, by uzyskać unikalne bonusy! Zawartość pakietu: - Kosmiczny egzo-sprzęt „Anioł VI” - Medyczny egzo-sprzęt „Asclepius” - Egzo-sprzęt „Nano Ward” - 3 nowe unikalne bronie, po jednej dla każdego z powyższych elementów - 3 nowe skafandry, w które można wyposażyć się w centrali.