The Surge 2 - BORAX-I Quantum Mace
Wzbogać swoją rozgrywkę w The Surge 2 dzięki „Buławie Kwantowej BORAX-I”, dostępnej wyłącznie w przepustce sezonowej. Budząca grozę Buława Kwantowa to broń, która powstała w oparciu o szeroko krytykowany projekt „Iskra” firmy CREO. Przekazuje ogromne ilości promieniowania bezpośrednio do ostrzy, (prawie) wcale nie szkodząc użytkownikowi. Załatw wrogów, posyłając ich w piąty wymiar albo roztapiając na poziomie atomowym – twój wybór! Znajdź ją podczas wędrówki przez Jericho City, odetnij przeciwnikowi i weź dla siebie!