The Super Saints Pack
Trudno być superbohaterem. Codzienne trzeba ratować świat, mając na sobie to same stare wdzianko. Zmień to! Napakuj swoją szafę mnóstwem bezlitośnie obcisłych kostiumów z dodatku Super Saints Pack. Niech Zinyak się przekona, że głowa państwa nie tylko ma supermoce, ale również zna się na modzie!