The Signal From Tölva
The Signal From Tölva to pierwszoosobowa gra eksploracji i walki, osadzona w pięknym, ręcznie malowanym świecie science-fiction. W odległej przyszłości gwiezdne frakcje robotów przeszukują ruiny starożytnej cywilizacji. Na wyżynach Tölva, w cieniu porzuconych maszyn wojennych, coś znaleźli. Czy było to źródło sygnału, który tak cię interesował? I czy ślad doprowadzi do oświecenia, czy czegoś bardziej złowieszczego? Porywasz drona i rozpoczynasz poszukiwania samego siebie. The Signal From Tölva to podróż do dzikiego, dziwnego krajobrazu science fiction, pełnego niebezpieczeństw i piękna: musisz przetrwać straszliwe niebezpieczeństwa, poruszać się po niemożliwych przestrzeniach i toczyć ciągłą walkę o kontrolę nad tym nawiedzonym, zepsutym światem. Eksploruj, rozważaj dziwne teksty i znajdź spokój między bitwami. Będziesz korzystać z szeregu potężnych narzędzi, aby pokonać wrogów i odkryć sekrety: hakuj roboty, aby walczyły u twojego boku, wyposażaj potężne bronie i detonuj dzikie systemy obronne. Główne cechy Poznaj strzelankę dla jednego gracza osadzoną w dziwnym, rozległym i spokojnym obcym krajobrazie. Tocz wojnę o kontrolę nad terytorium przeciwko dynamicznej i zaciekłej sztucznej inteligencji. Rekrutuj sojusznicze roboty do walki u twego boku. Wyposaż się w elektroniczne środki zaradcze, tarcze plazmowe i dziką broń wiązkową do intensywnych potyczek. Zanurz się w tajemnicy science fiction, badając nawiedzone wyżyny Tölva. Walcz, eksploruj i rozwiąż zagadkę Sygnału z Tölvy!