The Scorchers
Spaleni Słońcem płoną nienawiścią, pochłaniającą wszystko, z czym się zetknie. Zamierzają zlikwidować wszelkie przejawy życia na pustkowiach i realizują swój sadystyczny plan. Nie przewidzieli jednak, że spotkają bohatera nie znającego strachu. Wróć do akcji i przygotuj się na ponowne ratowanie ludzkości w RAGE: The Scorchers. Nowi sojusznicy, nowe bronie i nowe misje do wykonania pozwolą ci stawić czoła ogromnej przewadze przeciwnika i stać się zbawcą, którego potrzebują pustkowia.