The Riftbreaker: Metal Terror
Przybyliśmy na tę planetę, by zająć ją dla dobra ludzkości. Pech chciał, że nie my jedni wpadliśmy na taki pomysł. The Riftbreaker: Metal Terror pozwoli Ci na eksplorację wcześniej nieodkrytych rejonów Galatei 37. Wieki temu obszary te były świadkami ogromnej katastrofy. To rozszerzenie fabularne dodaje do gry wiele nowych mechanik oraz dziesiątki nowych przedmiotów, technologii oraz wynalazków. Wykorzystaj je, aby odkryć mroczną tajemnicę. O rozszerzeniu: Metal Terror to pierwsze z rozszerzeń fabularnych do gry The Riftbreaker. Zawiera ono całkowicie nowy rozdział kampanii fabularnej, który rozgrywa się na wcześniej nieodkrytym obszarze planety. Podczas pobytu Ashley na Galatei 37 ma miejsce nietypowe zdarzenie astronomiczne. W jego wyniku okazuje się, że planeta ta skrywała przed naszą bohaterką mroczną tajemnicę. Ciekawość naukowca sprawia, że Ashely wyrusza zbadać te nieznane wcześniej regiony. Zbadaj nowy ekosystem. Zbierz użyteczne surowce I wykorzystaj je, by dostosować swoją technologię do nowych warunków. Staw czoła nowym wrogom – są inni, niż mogłoby Ci się wydawać. Cechy: Poznaj nowy rozdział kampanii fabularnej, który zabierze cię na podróż w nieznane. Wybuduj Posterunek we wcześniej niezbadanym regionie planety – oczywiście, jeśli się odważysz. Skanuj, analizuj i zbieraj informacje o wyjątkowej faunie i florze tego regionu. Walcz z nowymi gatunkami wrogich istot. Każdy z nich stanowi inne wyzwanie. Zbadaj nowe ścieżki drzewa technologii, wykorzystując znaleziska z Twoich podróży. Ulepsz swoje budynki, bronie i sprzęt. Rozwikłaj tajemnicę, która pozostawała w ukryciu od tysiącleci. Zawartość rozszerzenia: Nowy rozdział kampanii fabularnej jest zintegrowany z główną linią fabularną gry The Riftbreaker. Nowa gałąź kampanii odblokuje się wraz z Twoimi postępami w grze. Jeżeli wcześniej udało Ci się ukończyć główną ścieżkę kampanii, możesz kontynuować swoją wcześniejszą przygodę. Dodatkowa część kampanii fabularnej odblokuje się natychmiastowo, umożliwiając Ci eksplorację nowej zawartości.