The Red Exile - Survival Horror
Polowanie trwa, gdy próbujesz wykonać rytuał wygnania na maniakalnym prześladowcy, zanim on cię znajdzie i zabije! Pierwszoosobowy survival horror nabiera stylu roguelike w grze The Red Exile, w której każda rozgrywka jest randomizowana na proceduralnie generowanej mapie – musisz zachować czujność, rozwiązując ręcznie przygotowane elementy logiczne i różne warstwy poziomów. Twoim zadaniem jest odprawienie rytuału wygnania, aby pozbyć się maniakalnego prześladowcy, zanim on zabije cię pierwszy. Spróbuj przechytrzyć, uniknąć i odeprzeć swojego prześladowcę. Znajduj przedmioty, aby odblokować nowe pokoje i ukończyć rytuał. Ale uważaj, bo sterowany przez sztuczną inteligencję prześladowca uczy się na podstawie twoich działań i stopniowo rośnie w siłę! Zbieraj atuty, aby odblokować nowe umiejętności i ustawić talię, która zapewni ci przewagę. Czy zdołasz się dostosować i przetrwać tę śmiertelnie niebezpieczną grę w kotka i myszkę?