The Psychoduck
Psychoduck to skradanka o psychotycznej kaczce, która zbiera korony i nie ma żadnych problemów z zabijaniem wrogich czapli, byle tylko zwiększyć swoją kolekcję. Odwracaj uwagę strażników przy użyciu procy, surfuj na aligatorach, pomagaj żółwiom i wiele więcej! Zbierz wszystkie ślimaki, użyj różnych mechanik, aby odwrócić uwagę żabich strażników i przejdź przez wszystkie mapy, aby wyeliminować białe ptaszyska. Cechy * Logiczna gra akcji oparta na skradaniu * Wiele mechanik w grze obejmujących różne zwierzęta * Zbierz wszystkie ukryte ślimaki * Graj w 3 różnych biomach!