The Prisoner of the Night
Poprowadź małą dziewczynkę przez surrealistyczny i koszmarny świat ciemności w klasycznym stylu znanym z platformówek! Nartide to słodka dziewczynka, która mieszkała z rodzicami w dużym domu do czasu, gdy ignorując rady matki, spała bez ochrony zapewnianej przez koc. Tego wieczora zimny wiatr nocy, zwany Cruviana, wpadł przez okno i wziął małą Nartide jako swojego więźnia. Utknęła w wiecznej nocy. Nartide musi odnaleźć światło swojego życia, a następnie poszukać drogi do domu. The Prisoner of the Night to platformówka akcji typu side-scrolling przedstawiona w stylu 2,5D przywodzącym na myśl koszmary. W grze urocza dziewczynka Nartide musi przetrwać ataki straszliwych potworów i pokonać pułapki w najczarniejszej, najstraszniejszej nocy swojego życia. Przygotuj się na poprowadzenie małej Nartide przez 159 szalonych i przerażających etapów, gdzie każdy krok może doprowadzić do bolesnej śmierci!