The Pillar: Puzzle Escape
Poznaj sekrety tajemniczej wyspy i ucieknij z powrotem do rzeczywistości! Sprytnie mieszając tajemnice z rozwiązywaniem zagadek, The Pillar: Puzzle Escape podejmuje się wyprawy w nieznany świat wypełniony łamigłówkami i malowniczymi widokami. Odkrywaj wyspy, z których każda oferuje wyjątkowe środowiska i tajemnice do odkrycia. Bądź świadomy swojego otoczenia, gdy się ono zmienia i ewoluuje. Z każdym wyzwaniem, które pokonasz, zbliżysz się do ucieczki z mitycznego labiryntu i przebudzenia się ze skomplikowanej pułapki, w której zostałeś uwięziony!