The Order of the Snake Scale
Inspirowany twórczością Lovecrafta psychologiczny survival horror osadzony w dystopijnym, alternatywnym wszechświecie. Odkryj tajemnicę śmierci kobiety i poznaj mroczne sekrety Happy Rock. Czy jesteś gotowy? Odkryj surrealistyczny świat inspirowany twórczością Lovecrafta Poznaj dystopijny świat, który dokładnie nawiązuje do aktualnych wydarzeń na świecie. Wszechświat opisuje jedną ze ścieżek, którymi może podążać ludzkość. Każda decyzja ma swoje konsekwencje. W tym uniwersum władzę nad ludzkością sprawują związki państw i korporacje. Zakaz religii, masowa sterylizacja, zawłaszczanie własności ludzi, eugenika, podporządkowanie ludzkości korporacji NML - oto nowy porządek świata. Czy jesteś gotowy, aby go doświadczyć? Trzymająca w napięciu historia Podczas gry poznasz historię Wszechświata i żyjących w nim bohaterów. Z każdym krokiem w grze będziesz odkrywać półotwarty świat, jego historię i otrzymywać wskazówki, które pomogą ci rozwiązać sprawę Happy Rock. Po pierwsze, przetrwaj Tajemnicze morderstwo, potwory, pokoje, w których na pewno nie będziesz bezpieczny, wszędzie trupy. W tym świecie łatwo zginąć... Zwłaszcza w najmniej oczekiwanych momentach. Uzupełniaj zapasy, zbieraj wskazówki, walcz, podejmuj decyzje i przetrwaj. Eksploruj i rozwiązuj zagadki Eksploruj klimatyczne, wyjątkowe zakamarki Happy Rock. Zagłęb się w tajemnicę tego miejsca i skazanego na zagładę świata. Rozwiązuj zagadki logiczne, łącz fakty, aby rozwiązać sprawę morderstwa, zademonstruj swoje umiejętności podczas misji zręcznościowych. Mroczny świat czeka, by cię wciągnąć. Być może na zawsze.