The Only Traitor
Póki pociąg podąża do Stacji Końcowej, wyruszasz w podróż samochodem przez umierający świat, aby w końcu znaleźć ostatnie ukrycie. Będziesz odkrywać nowe lokalizacje, ponownie odwiedzać znajome miejsca, napotykać niebezpiecznych wrogów i znajdować więcej wskazówek co do tajemnicy odwiedzin. Poznawaj nowe lokalizacje - Podróżuj przez niezbadane dotychczas tereny zaczynając od pustyń zachodnich, i odwiedzaj już znane miejsca z głównego wątku. Zwalczaj nowych przeciwników - Spotykaj zupełnie nowe potwory i inne typy niespodziewanych wrogów! Wybieraj towarzyszy podróży - Każdy ocalały ma teraz cechy indywidualne, zdolności (takie jak rzemiosło lub sztuka lekarska) oraz swoje historie. W tej chwili w swoim samochodzie możesz mieć tylko jednego towarzysza, a więc rozsądnie wybieraj, z kim podróżować! Dogłębnie badaj świat Final Station - Uzyskaj odpowiedzi na nierozwiązane pytania i poznawaj indywidualne historie swoich postaci spotykanych w grze.