The Nameless City
Fabularna gra przygodowa z elementami horroru w pierwszej osobie, inspirowana krótką nowelą Lovecrafta „The Nameless City” (1921). Eksploruj ruiny miasta, o którym mówi się, że jest starsze niż sama ludzkość. W miarę jak zagłębiasz się w starożytne budowle, rzeczywistość i wizje zlewają się w niewyraźną mgłę. „Istniały niezliczone dobre powody, by unikać bezimiennego miasta, jeden na każdą dziwną opowieść przekazywaną z pokolenia na pokolenie. Opowieści odstraszały ludzi od wchodzenia do miasta, a nawet od zbliżania się do jego murów, a legendy głosiły, że było ono starsze od najstarszych piramid; niektórzy twierdzili, że było starsze niż sama ludzkość. Ale nie było legendy tak starej, by nadała miastu nazwę.” Gra zawiera lekkie elementy logiczne, jednak głównym jej celem jest eksploracja ruin starożytnego miasta. Możesz zapisać postęp i kontynuować później, ale zaleca się rozegranie całości za jednym razem.