The Myth Seekers 2: The Sunken City (Xbox Version)
Legenda głosi, że miasto Ys było klejnotem na wybrzeżu Bretanii. W dobrobycie władał nim mądry król Gradlon, lecz złote lata Ys nie trwały wiecznie. Konflikt pomiędzy królową Thedą i jej siostrą doprowadził do katastrofy i całe miasto zostało pochłonięte przez ocean. Król ledwo uszedł z życiem, lecz obie siostry utonęły zamknięte w murach miasta. Mówi się, że król Gradlon wciąż stoi na brzegu i wyczekuje momentu, kiedy miasto podniesie się z dna, by mógł zjednoczyć się ze swoją ukochaną królową. Amelia, najbardziej doświadczony agent Myth Seekers, jest wezwana do Paryża i natychmiast odkrywa, że agencja jest w niebezpieczeństwie. Szybko orientuje się też, że ma to związek z tajemniczym artefaktem znalezionym nieopodal potencjalnej lokacji mitycznego miasta Ys. Dołącz do Amelii i podróżuj po uliczkach Paryża, by odnaleźć echa legendarnego kataklizmu. Poznaj ukrytą prawdę i upewnij się, że siły odpowiedzialne za tą tajemniczą tragedią pozostaną uśpione. Nie ma czasu do stracenia! W końcu legenda głosi też, że w dniu, gdy Ys podniesie się z głębin, Paryż znajdzie się na dnie.