The Messenger
Gdy armia demonów oblega jego wioskę, młody ninja przemierza mroczny świat, aby dostarczyć tajemniczy zwój, od którego zależy przetrwanie jego klanu. Gra, która rozpoczyna się jak klasyczna platformówka, szybko jednak zmienia się w rozbudowaną podróż w czasie, pełną dreszczyku emocji, niespodzianek i humoru.