The Messenger - Picnic Panic
Epicka historia Messengera ma swój dalszy ciąg w wakacyjnym dodatku DLC, którego akcja rozgrywa się w tropikach! Na wyspie Voodkin demon Barma’thazël schwytał bezbronnych mieszkańców i wykorzystuje ich w swoich mrocznych rytuałach. Na ratunek może pospieszyć im tylko bohaterski Messenger. Czas na wakacyjną akcję ratunkową!