The Medium
Nazywasz się Marinna — jesteś medium dręczonym przez wizje, których nie potrafisz wyjaśnić. Przyciągnięta do opuszczonego, pamiętającego czasy komunizmu ośrodka, wyruszasz, by odkryć źródło swoich mocy i rozwikłać tajemnicę, która towarzyszyła ci przez całe życie. Twój dar pozwala ci funkcjonować jednocześnie w dwóch światach. Świat fizyczny ukazuje jedynie pozostałości tego, co kiedyś istniało, podczas gdy świat duchowy odsłania to, co kryje się pod powierzchnią: ukryte prawdy, zalegające emocje i koszmary zrodzone z tragedii. Przemierzając te dwie rzeczywistości, wykorzystasz swoje zdolności, aby prowadzić śledztwo, rozwiązywać zagadki i chronić się przed zagrożeniami, które tylko ktoś taki jak ty jest w stanie dostrzec. W tej mrocznej historii stworzonej przez mistrzów grozy z Bloober Team każdy krok przybliża cię do sedna opowieści naznaczonej traumą, żalem i echem przeszłości.