The Magister
The Magister to karciana gra bitewna z elementami RPG, w której gracz rozwiązuje tajemnicę morderstwa. Twórz i personalizuj talię, którą będziesz toczyć bitwy, lub użyj „taktycznej dyplomacji”, aby spacyfikować tych, którzy staną Ci na drodze. Zbieraj ślady i odkrywaj motywy, badając morderstwo Twojego poprzednika, i zdemaskuj sprawcę.