The Legend of Princess Lyria
Wyrusz w podróż do Zakazanych Krain, aby odzyskać utracone królestwo. Wciel się w księżniczkę Lyrię, młodą królewnę, której niegdyś prosperujące królestwo popadło w ruinę. Jej skarby zostały skradzione, magia wyblakła, a krainą rządzą teraz mroczne siły. Aby odzyskać tron, Lyria musi zapuścić się do Zakazanych Krain – tajemniczych, niebezpiecznych krain pełnych starożytnej mocy i ukrytych sekretów. Uzbrojona w odwagę i rozwijające się magiczne zdolności, będziesz eksplorować bujne krajobrazy, zawierać potężne sojusze i odkrywać dawno skrywane prawdy o swoim pochodzeniu. Każda podjęta przez Ciebie decyzja kształtuje przeznaczenie Lyrii: zostań mądrym i sprawiedliwym władcą… lub podążaj mroczną ścieżką ambicji i potęgi. Główne cechy Dynamiczna walka – Opanuj zaklęcia żywiołów i płynne ruchy w walce wręcz, aby pokonać wymagających wrogów i potężnych bossów. Ważni towarzysze – Poznaj różnorodną grupę sojuszników o unikalnych umiejętnościach i historiach; wzmacniaj więzi, aby odblokować nowe umiejętności i strategie. Zakazana Eksploracja – Podróżuj przez starożytne ruiny, zaczarowane lasy i niebezpieczne lochy pełne zagadek, skarbów i sekretów. Królewska Personalizacja – Ulepszaj ekwipunek, stroje i magię Lyrii, dostosowując je do swojego stylu gry i wzmacniając jej misję. Narracja oparta na wyborach – Kształtuj losy królestwa poprzez wpływowe dialogi i decyzje moralne. Wiele zakończeń odzwierciedla Twoją ścieżkę. Odzyskaj tron. Odkryj zapomnianą magię. Zdecyduj, jaką władczynią – i legendą – stanie się księżniczka Lyria.