The Last Show of Mr. Chardish
UNIKALNE DOŚWIADCZENIE The Last Show of Mr. Chardish jest podróżą poprzez różnorodne światy, stworzone przez genialny umysł odnoszącego sukcesy reżysera, Roberta Chardisha. Wciel się w Ellę, Aktorkę i w trakcie zwiedzania starego teatru spróbuj odkryć sekrety ukryte w niezwykłych, magicznych przedstawieniach, zrealizowanych dzięki niesamowitej wyobraźni Chardisha. NOSTALGICZNA PODRÓŻ W PRZESZŁOŚĆ W młodości Aktorka i Reżyser mieli głowy pełne marzeń i ambicji. Lata później, Aktorka powraca na deski swojego teatru, by raz jeszcze stać się odtwórczynią roli, widownią i muzą. Spektakle, listy, wywiady radiowe - wszystkie są pełne treści, ale czy Aktorka odnajdzie to, czego szuka? Przyjmij zaproszenie na ostatnie przedstawienie sławnego artysty, rozmyślającego o kluczowych momentach swojej drogi twórczej i twojej roli w jego życiu. RÓŻNORODNOŚĆ STYLÓW I ROZGRYWKI Wraz z każdym spektaklem wkraczasz w nową, niesamowitą scenografię, w całości wykreowaną w VRe. Każde przedstawienie wykorzystuje inne mechaniki, by opowiedzieć historię innych bohaterów. Od robota wymykającego się z fabryki, po małego, zarozumiałego muszkietera - każda rola, w którą się wcielasz, niesie z sobą unikalny przekaz. Każda z ról staje się łącznikiem z emocjami Reżysera. GRAFIKA STWORZONA DZIĘKI INNOWACYJNEJ TECHNOLOGII VR By rozróżnić spektakle od świata rzeczywistego i podkreślić ich artystyczną naturę, zdecydowaliśmy się sięgnąć po nowe, kreatywne techniki. Przedstawienia są w pełni namalowane z wykorzystaniem technologii wirtualnej rzeczywistości: porzucenie tradycyjnego modelowania 3D na rzecz malarskich pociągnięć pędzla zapewniło nam wolność ekspresji przy kształtowaniu artystycznej wizji Reżysera.