The Last Shot (Windows)
Gra przygodowa platformowa osadzona w świecie diesel-punk pochłoniętym przez wojnę. Przygodowy inżynier, świat diesel-punk podzielony nieskończonym konfliktem i mnóstwo kolosalnych broni. Brzmi jak dobra zabawa! Czy z maszynami wojennymi zagrażającymi twojemu domowi, staniesz się małym trybikiem, który wszystko zatrzyma? Ostatni Strzał to gra przygodowa platformowa osadzona w świecie diesel-punk pochłoniętym przez wojnę. Militarystyczne miasta walczą bez końca z potężną bronią, każde dążąc do bycia ostatnim stojącym. Zamiast typowego muskularnego superbohatera, wcielasz się w rolę skromnego inżyniera mechanika. Nieustannie pracujesz nad produkcją pocisków, które niemal natychmiast są wystrzeliwane w odsłonięte części sąsiedniego miasta. Hej, to przecież płaci rachunki. Jednak nadchodzi dzień, kiedy twoja wygodna rutyna zostaje przerwana i zostajesz wrzucony w niebezpieczną podróż po zewnętrznym świecie. Aby uratować przyjaciół i miasto, które kochasz, musisz odkryć straszną spisk i znaleźć sposób, aby zakończyć nikczemny plan. Odkrywaj świat wokół ciebie, aby dowiedzieć się więcej o jego historii i legendach, rozwiązuj liczne zagadki i majsterkuj przy maszynach i urządzeniach wszelkiego kształtu i wielkości. Kluczowe cechy: - Oryginalne, ręcznie rysowane wizualizacje w stylu starych kreskówek. - Rozwiązuj unikalne łamigłówki, wykorzystując swoje inżynierskie spryt. - Wykorzystaj swoje wrodzone umiejętności do naprawy, tworzenia lub niszczenia niezbędnych narzędzi i maszyn. - Opanuj mechaniczne cuda, które znajdziesz podczas podróży. Prowadź pojazdy terenowe, plecaki odrzutowe, pancerne pociągi, ruchome platformy i o wiele więcej. - Odkrywaj obszerny i intrygujący świat diesel-punk, żyjąc zgodnie z prawami czasów wojennych. Podziwiaj uderzające technologie i architekturę, zagłębiając się głębiej, aby odkryć wszystkie jego sekrety.