The Invisible Hours
The Invisible Hours to zawiły kryminał, w którym gracze swobodnie eksplorują przeplatające się historie w ogromnej posiadłości. Kilkoro ludzi otrzymuje tajemnicze zaproszenie od enigmatycznego wynalazcy, Nikola Tesli, który daje im szansę na naprawienie swoich największych błędów. Przybywszy do laboratorium, goście wnet odkrywają, że ich gospodarz nie żyje — został zamordowany. Gustaf Gustav, okryty złą sławą szwedzki detektyw, poprzysięga odnalezienie mordercy pośród wszystkich gości: niewidomego kamerdynera, mordercę z wyrokiem, najznamienitszą aktorkę świata, byłego asystenta Tesli, syna bogatego magnata kolejowego oraz rywala Tesli — Thomasa Edisona. Wnet wychodzi na jaw, że nikt nie jest tym, za kogo się podaje. Gracz jest niewidzialny, dzięki czemu może obserwować i śledzić wszystkie postacie uwikłane w intrygę, a także dowoli zwiedzać posiadłość w poszukiwaniu ukrytych tropów.