The Innsmouth Case
Zdesperowana matka, zaginiona dziewczynka i mistyczne miejsce – ta sprawa to nie lada wyzwanie. Do rozwiązania zagadkowego zniknięcia małej Tabithy Marsh poszukiwano najtwardszego i najsprytniejszego detektywa... ale nie miał czasu – i tak sprawa trafiła do ciebie. To tajemnicze zadanie przeniesie cię do odległej wioski rybackiej Innsmouth, gdzie nic nie jest tym, czym się wydaje… Uratuj dziewczynkę, rozwiąż zagadkę i opuść Innsmouth w jednym kawałku! Sprawa Innsmouth to detektywistyczna przygoda w stylu interaktywnej książki inspirowana fantastycznymi dziełami legendy horroru H.P. Lovecrafta. Wyjątkowa mieszanka horroru i humoru sprawia, że Sprawa Innsmouth jest pierwszą tego typu przerażającą przygodą z elementami komediowymi. Gra, w której liczy się każda decyzja, a zagadkę można pomyślnie rozwiązać na wiele sposobów... lub ponieść sromotną porażkę!