The Guerrilla Care Package
Wspomóż swojego Wojownika wolności w trybie kooperacji pakietem GUERRILLA CARE - 5 „skrzyni ruchu oporu” zawierających losowe projekty broni, dodatki, wyposażenie i wiele innej zawartości!