The Frostmarch Expansion
Jak okiem sięgnąć, krainę skuwa lód… Oto dzieło Królowej Lodu, lodowiec przyciągnięty z mroźnych wód na północy. Królowa przywdziała Koronę Władzy i dzięki jej magii zamienia krainę w pozbawione życiem, skute lodem pustkowie. Czy pokonasz szalejące zamiecie śnieżne i dziwaczne istoty, zamieszkujące ten surowy krajobraz? Czy też twoja krew zamarznie, gdy spocznie na tobie lodowate, okrutne spojrzenie Królowej Lodu? W rozszerzeniu Królowa Lodu gracze znajdą 4 nowe postacie, 84 nowe karty Przygód, 20 nowych kart Zaklęć, 24 karty zadań Czarownika i 3 karty Alternatywnych Zakończeń – w tym epicką bitwę z Królową Lodu! Przygotuj się na lodową nawałnicę!