The Fire's Edge
„Każdy z nas w zakurzonych piwnicach swego umysłu ma ladę, przy której próbuje spłacić długi przeszłości pozbawioną wartości walutą teraźniejszości” - Gene Wolfe Kolejne dwie zbłąkane dusze trafiły na Stary Trakt. Fechmistrzyni i Uciekinierka, bohaterki, które zadebiutowały w Darkest Dungeon II, oferują swoje unikatowe umiejętności w walce z koszmarami czającymi się pod posiadłością. Uciekinierka – poparzona, odziana w łachmany i dzierżąca prosty pogrzebacz – zmuszona do walki używa ognia i zachowuje dużą ostrożność. Jej przeciwieństwem jest Fechmistrzyni, stojąca dumnie w ozdobnej pelerynie z dziurą tuż nad piersią. Żadnemu śmiałkowi nie udało się jeszcze z nią zwyciężyć. Zawartość: Dwie nowe klasy bohaterów: Fechmistrzyni i Uciekinierka Niech lochy staną w płomieniach dzięki nowej mechanice bojowej Uciekinierki: oparzeniu! Nowa mechanika bibelotów, w tym aktywacja, zmiany w misjach i bibeloty stopniowe. 3 nowe dzielnice Osady: Akademia Duello, pracownia rzemieślnicza i obóz archeologiczny. Uciekinierka to postać elastyczna pod względem pozycji, zadająca obrażenia unikatowego typu oparzenie, dobrze pasująca do drużyn, które często wykorzystują ogłuszenie oraz efekty przyciągnięcia, odrzucenia i przemieszania. Fechmistrzyni to postać zadająca złożone obrażenia i tańcząca między różnymi pozycjami. Ma do dyspozycji dwie postawy bojowe – defensywną i agresywną – i swobodnie używa riposty. Kluczem do opanowania taktyki Fechmistrzyni i wykorzystania jej pełnego potencjału jest odpowiednie planowanie! Fani obu gier z pewnością pokochają te nowe wersje kultowych postaci z Darkest Dungeon.