The Fall of Elena Temple
The Fall of Elena Temple to stara szkoła gry platformowej z elementami łamigłówek, w której eksplorujesz pomieszczenia, unikasz zagrożeń i zbierasz wszystkie monety, by kontynuować. Ciekawostką jest możliwość cofnięcia się po upadku! Więc nie bój się wysokości, spadaj i zbieraj monety poniżej, a potem cofaj się z powrotem do miejsca, z którego spadłeś, trzymając monety w kieszeni! Przetestuj swoje umiejętności logicznego myślenia. Planuj swoje upadki ostrożnie, ponieważ Twoje cofnięcia są ograniczone. Jeśli nie będziesz uważny, zauważysz, że nie będziesz w stanie powrócić na szczyt, a monety nadal będą czekały na zebranie! Ciesz się retro estetyką z monochromatyczną sztuką pikseli, grając w grę na najnowocześniejszym przenośnym GrimBoy (TM) (mrugnięcie). Przypomnij sobie dobre czasy przy uroczych pikselowych tłach, które przeniosą Cię z powrotem do dziecięcego pokoju, podwórka, parku, czy nawet do salonu babci!