Zapomniany daedryczny książę powrócił i sieje chaos w West Weald! Odkryj nową strefę i broń miasta Skingrad, które po raz pierwszy pojawiło się w TES IV: Oblivion, a które obecnie jest oblężone przez daedryczny kult i otoczone dżunglą Valenwood. Dostosuj swoje umiejętności dzięki nowemu systemowi Scribing i stwórz własny styl gry. The Elder Scrolls Online: Rozszerzenie Gold Road wymaga posiadania The Elder Scrolls Online: Edycji Standardowej (podstawowej wersji gry). Całkiem nowa fabuła Elder Scrolls Po raz pierwszy w The Elder Scrolls Online, w Tamriel pojawia się nowy daedryczny książę. Dlaczego powraca akurat teraz? I jakie plany dla West Weald mają jej wyznawcy? Wyrusz na przygodę w obronie rzeczywistości, zanim Ithelia rozpruje nici losu. Odkryj nową strefę Ruszaj do West Weald, cesarskiego regionu ostatnio oglądanego w TES IV: Oblivion, któremu zagraża teraz dżungla Valenwood i ataki daedr. Broń stolicy Colovii, Skingradu, badaj dzikie ostępy Dawnwood i odkryj starożytne ayleidzkie ruiny oraz coloviańskie góry. Wszystkim tym miejscom zagraża chaos powrotu Ithelii. Scribing Wejdź do samego serca magii poprzez Scribing, wyjątkowy system, który pozwala ci personalizować własny styl gry na nowe i ekscytujące sposoby. Zbieraj specjalne umiejętności i modyfikuj ich efekty oraz funkcjonalności, aby były skrojone na miarę specjalnie dla ciebie. Dzięki systemowi Scribing naprawdę masz wolność i możesz grać, jak zechcesz. Odkryj jeszcze większą przygodę! Ruszaj do pełnego wyzwań, nowego, 12-osobowego Triala, Lucent Citadel, zmierz się z niebezpiecznymi wydarzeniami globalnymi i bossami, przejdź do fascynujących nowych jam i publicznych lochów, zdobywaj wyjątkowe nagrody w grze i wiele więcej.