The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered – Deluxe Edition Content
Wyjątkowy awatar Akatosha oraz zestawy pancerza, uzbrojenia i zbroi dla koni Mehrunesa Dagona. Reprezentacja graficzna, elementy w grze mogą występować w innej wersji.