The Elder Scrolls II: Daggerfall
PRZEBUDZENIE WIELKIEJ MASZYNY Starożytny golem Numidium, który był niegdyś potężną bronią, dzięki której wielki Tiber Septim zjednoczył Tamriel, został odnaleziony w Zatoce Iliac. Gdy król Daggerfall zostaje zamordowany, jego duch zaczyna nawiedzać królestwo. Cesarz Uriel Septim VII wysyła na Wysoką Skałę swojego czempiona - będzie on musiał uciszyć duszę króla i upewnić się, że golem nie wpadnie w niewłaściwe ręce.