The DioField Chronicle DEMO
Oto opowieść o grupie najemników, którzy stali się legendą. Brutalna i wciągająca historia ożywiona dzięki najnowszej technologii. Przedstawiamy „Real Time Tactical Battle” (RTTB) – nowy, na wskroś strategiczny system walki w czasie rzeczywistym. Początki nowej strategicznej gry RPG, stworzonej przez uzdolniony i doświadczony zespół deweloperów. ■Zupełnie nowa strategiczna gra RPG będąca kroniką pełnej rozmachu opowieści o wojnie i honorze. Oferuje unikalny i piękny świat łączący elementy fantasy, średniowiecza i współczesności, a także rozbudowany i innowacyjny system walki w czasie rzeczywistym. ■Strategiczne i intensywne taktyczne bitwy w czasie rzeczywistym Bitwy w tej grze opierają się na dokonywanej w czasie rzeczywistym ocenie warunków panujących na polu bitwy i wydawaniu decydujących rozkazów, które wykorzystują mocne i słabe strony twoich żołnierzy, aby zyskać przewagę nad wrogiem. Wykorzystaj mądrze różnorodne umiejętności, klasy i sprzęt, aby wypełnić swoją misję. ■Realistyczne pola walki stylizowane na dioramy Wyjątkowo szczegółowo przedstawione otoczenie wyspy DioField połączone z unikalną oprawą wizualną w stylu dioramy tworzą pola walki, na których dowodzisz swoimi siłami niczym generał. Przedstawiamy darmową wersję demonstracyjną The DioField Chronicle, która umożliwia przeniesienie dokonanych postępów do pełnej wersji gry. Demo obejmuje fragment rozgrywki od początku gry do końca pierwszego rozdziału. *Demo zawiera wycinek pełnej wersji gry. *Istnieje możliwość przeniesienia danych zapisu rozgrywki z wersji demonstracyjnej do pełnej wersji gry. *Istnieje możliwość przeniesienia postępów w rozgrywce i rozwoju postaci z wersji demonstracyjnej do pełnej wersji gry. *Zawartość wersji demonstracyjnej może różnić się od zawartości pełnej wersji gry.