The Dead King
KRÓL UMARŁYCH POWSTAŁ. Uwalniając się z Krainy Dusz, Król Umarłych wyłonił się z cienia, aby przejąć Koronę Władzy. On nie chce rządzić; on chce pożerać. W tym nowym rozszerzeniu do Talisman: Digital 5th Edition gracze muszą zmierzyć się z uciekającym czasem i wrogiem, który rośnie w siłę z każdym błędem popełnionym przez żywych. Niezależnie od tego, czy grasz solo, w kooperacji czy rywalizacji, Król Umarłych zmienia fundamentalne zasady wyścigu po Koronę. Wraz z tym zupełnie nowym zakończeniem, po raz pierwszy w zasadach 5. Edycji, możesz doświadczyć Talisman jako wyzwania survivalowego typu "Gracz kontra Gra". Rozszerzenie Król Umarłych wprowadza oficjalne wsparcie dla pełnej gry solo, pozwalając na usunięcie wszystkich botów AI oraz rywali i samotne zmierzenie się z Królem. Król zaczyna z Siłą 10 i Mocą 10. Jednak za każde życie utracone przez dowolnego gracza otrzymuje żeton, który zwiększa jego potęgę. Im bardziej gracze mają pod górkę, tym trudniejszy jest on do pokonania. To ulubione przez fanów zakończenie, wydane wcześniej jako fizyczny dodatek na łamach White Dwarf, zostało po raz pierwszy w pełni zdigitalizowane. Jeśli zdecydujesz się na grę solo, możesz poznawać 5. Edycję we własnym tempie. Król Umarłych jest w pełni kompatybilny ze wszystkimi klasycznymi rozszerzeniami dostępnymi w Talisman: Digital 5th Edition. Połącz nieubłagany marsz Króla Umarłych z tętniącymi życiem ulicami Miasta lub zestaw go ze Śmiercią, aby stworzyć w pełni spersonalizowaną rozgrywkę w Talisman.