The Dark Pictures Anthology to seria trzymających w napięciu gier z gatunku horroru, cechujących się kinową atmosferą i rozgałęzioną fabułą, z dwoma trybami gry wieloosobowej. W każdy tytuł z serii można grać osobno, bez znajomości pozostałych gier. Ten pakiet obejmuje gry Man of Medan, Little Hope oraz House of Ashes. Man of Medan opowiada o grupie pięciu znajomych, którzy płyną na wakacje. Planują spędzić je na nurkowaniu, jednak burza krzyżuje im plany, a ich wycieczka stopniowo przeradza się w koszmar. W Little Hope profesor z 4 studentami zostają uwięzieni w opuszczonym miasteczku i muszą uciec przed kryjącymi się w nieprzeniknionej mgle koszmarnymi zjawami, które czyhają na ich życie. Akcja House of Ashes rozgrywa się pod koniec wojny w Iraku. Jednostka specjalna szukająca broni masowego rażenia odnalazła coś znacznie bardziej zabójczego — zasypaną sumeryjską świątynię będącą siedliskiem nieziemskich stworów. Aby przetrwać noc w podziemiach, żołnierze muszą sprzymierzyć się z dotychczasowymi wrogami. Zawartość jest dostępna dopiero po ukończeniu fabuły głównej.