The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me
WITAMY W THE DARK PICTURES: cyklu osobnych gier-horrorów z kinową atmosferą i rozgałęzioną fabułą od twórców Until Dawn. Gry idealnie nadają się do krótkich posiedzeń. Można je przechodzić w pojedynkę lub ze znajomymi. The Devil in Me to czwarta gra z tego cyklu, a zarazem finał pierwszego sezonu. Grupa twórców filmów dokumentalnych otrzymuje tajemniczy telefon z zaproszeniem do współczesnej repliki „Zamku Morderstw” seryjnego mordercy H. H. Holmesa. Filmowcy nie mogę oprzeć się okazji na przyciągnięcie widowni. Hotel jest idealną lokalizacją do nakręcenia nowego odcinka ich serialu dokumentalnego, ale nie wszystko jest takie, jakim się wydaje. Ekipa odkrywa, że ktoś ją obserwuje, a wręcz manipuluje nią. Teraz na szali jest dużo więcej niż oglądalność! Witaj w Hotelu Morderstw! Tutaj nic nie jest takie, jakim się wydaje, a udogodnienia dosłownie zapierają dech w piersiach! Eksploruj hotel World's Fair i doświadcz nowości czekających w finale sezonu, w tym ekwipunku postaci, zagadek z wykorzystaniem narzędzi i szerszego wachlarza czynności takich jak bieganie, skakanie i wspinanie się. Twoje życie jest w rękach mordercy Ucieknij przed przeraźliwymi torturami zgotowanymi przez potwora, który chce zostać najgroźniejszym seryjnym mordercą Ameryki, i przetrwaj złożone „komnaty śmierci” w których ofiary spotyka śmierć wyśniona przez mordercę. Nie graj w pojedynkę! Staw czoła przeraźliwym sprawdzianom lojalności – czy zaryzykujesz własne życie dla bliskiej osoby? Wracają dwa cieszące się uznaniem tryby dla wielu graczy. Przejdź fabułę online ze znajomym lub zagraj w większej grupie w trybie offline, w którym 5 graczy gra po kolei. Czy zdołasz przechytrzyć mordercę i wymeldować całą ekipę? Wszystkie grywalne postacie mogą przetrwać lub zginąć – wszystko zależy od Twoich decyzji. MIŁEGO POBYTU Zawartość Curator’s Cut Zawartość Curator’s Cut to nowe sceny grywalne z perspektywy innych postaci, dzięki którym gracz może podejmować zupełnie inne decyzje. Zawartość jest dostępna dopiero po ukończeniu wątku głównego.