The Culling + Don't Die, Minerva! Bundle
Witaj w The Culling! 16 zawodników walczy tu na sprytnie zaprojektowanych arenach. Zwycięzca bierze wszystko i okrywa się chwałą, zapewniając rozrywkę publice! Prace nad tą grą nadal jeszcze trwają. Może ona wraz z upływem czasu ulec zmianom lub zostać wydana jako ostateczna wersja produktu. Kup tę grę tylko, jeśli nie przeszkadza Ci jej obecny niedokończony stan. W ciemną i burzliwą noc jedenastoletnia Minerva odkryła nawiedzony dom w lesie. Zanim się obejrzała, rozpoczęła się walka na śmierć i życie!