The Crew Motorfest
Zapraszamy na Motorfest! Ten całoroczny festiwal pozwoli ci cieszyć się najlepszym, co tylko świat motoryzacji ma do zaoferowania. ODKRYJ TĘTNIĄCY ŻYCIEM OTWARTY ŚWIAT HAWAJÓW Akcja The Crew Motorfest rozgrywa się w jednym z najbardziej oszałamiających miejsc na ziemi: na hawajskiej wyspie O‘ahu. Dołącz do superszybkich wyścigów ulicami Honolulu, sprawdź swoje offroadowe umiejętności na pokrytych popiołem zboczach wulkanu lub naucz się perfekcyjnie driftować na torach. UCZCIJ WSZYSTKIE OBLICZA KULTURY MOTORYZACYJNEJ Ciesz się szeregiem emocjonujących aktywności wyścigowych i zdecyduj, do jakiego rodzaju rozrywki chcesz wykorzystać swoje samochody! Odkryj playlisty i rzuć się w wir tematycznych kampanii, które zabiorą cię w najbardziej emocjonujące rejony świata motoryzacji, wliczając w to amerykańskie bestie, wyścigi uliczne w japońskim stylu, czy legendarne, historyczne maszyny! ZGROMADŹ NAJBARDZIEJ LEGENDARNE SAMOCHODY Rywalizuj w ekscytujących wyścigach, zademonstruj własny styl, zgromadź najsłynniejsze auta i korzystaj z mnóstwa innych atrakcji! Sprostaj każdemu wyzwaniu i uzupełnij swoją kolekcję o najbardziej legendarne pojazdy wszechczasów.